welcome to BINDEZONE.... 30/12/2011.. BINDERZONE Kini Kembali!!... Nantikan corak bedung dan barut terbaru dari binderzone sempena tahun baru 2012... jom..jom...

NOTIS/PEMBERITAHUAN

______________________________________________________
Pengeposan hanya akan dibuat selepas 2 atau 3 hari selepas pembayaran dibuat bergantung kepada jumlah tempahan. Ini kerana kami TIDAK menyediakan "ready stock'. Tempahan tuan/puan perlu dijahit selepas pembayaran dibuat. Harap maklum.
______________________________________________________

Saturday, May 22, 2010

Info Hari Ini

Kenapa Barut Ni Ada Saiz

1. Biasa laa, kalau barut kat kedai tu pun ada saiz kan. Tapi cemana nak tau saiz barut yang sesuai untuk anak kita?

2. Kalau la beli barut ni untuk anak sulung, saya cadangkan beli la 2 helai saiz S, 2 helai saiz M dan 2 helai saiz L. Kenapa? ni sebabnya

3. Saiz S tu untuk 2 minggu pertama, M untuk 2 minggu berikutnya dan L tu untuk selepas sebulan. Anak kita kan makin besar, kalau beli L semua terus, nanti time baru lahir barut tu tak muat, kalau beli S semua pulak, anak baru umo sebulan, barut dah nak kena simpan untuk adik dia.

4. Oleh yang demikian, tanya la orang yang dah ada anak untuk mengetahui tips membeli barut ni. kalau nak senang, tanya saya pun takpe. saya bleh bagi info dan khidmat nasihat setakat mana yang saya tau secara PERCUMA.

5. TETAPI, Segala keputusan semasa membeli barut ni adalah terletak di tangan anda.

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

wibiya

ManggaAd

Send me One Million FREE Guaranteed Visitors