welcome to BINDEZONE.... 30/12/2011.. BINDERZONE Kini Kembali!!... Nantikan corak bedung dan barut terbaru dari binderzone sempena tahun baru 2012... jom..jom...

NOTIS/PEMBERITAHUAN

______________________________________________________
Pengeposan hanya akan dibuat selepas 2 atau 3 hari selepas pembayaran dibuat bergantung kepada jumlah tempahan. Ini kerana kami TIDAK menyediakan "ready stock'. Tempahan tuan/puan perlu dijahit selepas pembayaran dibuat. Harap maklum.
______________________________________________________

Friday, May 21, 2010

Cemana Nak Order?

Nak order? Senang je, tak payah susah payah..

1. sms/emel kat saya bgtau nak tempah barangan yang ada kat binderzone ni.
2. dalam sms/emel tu bgtau nak yang macamana. (saiz, rupabentuk,color,kod)
a) barut putih design biasa (nyatakan saiz dan jumlah order)
b) barut putih design melengkung (nyatakan saiz dan jumlah order)
c) barut cotton flannel bercorak ( nyatakan saiz, kod corak dan jumlah order)
d) bedung putih (nyatakan jumlah order)
e) bedung cottton flannel ( nyatakan kod corak dan jumlah order)

3. Tunggu saya reply, lepas tu buat pembayaran
4. Lepas buat pembayaran, sms/emel saya bgtau anda dah bayar. (kalau ada bukti lagi cantek)
5. lepas tu tunggu je la, brg akan sampai ikut stok. kalau ada stok dah, 2 hari insyallah sampai(weekend tak kira sbb posmen pun nk cuti), kalau nak kena jahit, jd 3 atau 4 hari.
6. Lepas pos barang, saya akan sms/emel tracking number kepada anda
7. bila sampai barang, menjadi tanggungjawab anda pulak sms/emel kat saya bgtau barang dah sampai..

SELESAI


Kadar bayaran :


kos pengeposan untuk BARUT dan SARUNG BANTAL

1 - 3 helai RM 3.50 (pos express)

4 - 10 helai RM 4.50 (pos express)

lebih dari 10 RM ? (hubungi saya)


kos pengeposan untuk KAIN BEDUNG (pos laju)

1 - 3 helai Rm 6.00
4-6 helai RM 7.00
7-10 helai RM 9.00


* kos pengeposan untuk kain bedung adalah berbeza kerana saiz dan bentuk kain berkenaan agak besar.


Terima kasih

Pembayaran : boleh buat kat

*sila hubungi saya untuk mendapatkan nombor akaun.

No comments:

Post a Comment

wibiya

ManggaAd

Send me One Million FREE Guaranteed Visitors